niedziela, 5 października 2014

Włosowe sposoby #1. Kremowanie

Witajcie :)

Dziś temat luźniejszy, czyli o jednym z moich ulubionych sposobów dbania o włosy - kremowaniu. O tym patencie na blogach jakby już trochę ucichło, a szkoda, bo jest naprawdę świetny.
Uwielbiam nakładać krem na włosy za jego konsystencję. Dużo łatwiej jest go zaaplikować niż olej, także łatwiej jest nam go zmyć. Włosy po nich przepięknie pachną. Składy również mają ciekawe, bo oprócz olejów, czy masła shea mają substancje odpowiadające za nawilżenie. Tak więc świetnie sprawdzi się u tych z Was, które nie lubią się z tradycyjnymi olejami.


Aktualnie używam masła do ciała Farmona tutti frutti o zapachu karmelu i cynamonu. Nie lubię takich zapachów na ciele, w przeciwieństwie do włosów ;). Najpierw nałożyłam krem na 3 godziny, następnie zmyłam żelem Facelle i na koniec użyłam odżywki b/s Joanna Naturia z miodem i cytryną.

A oto efekty:


Miałyście jakieś doświadczenia z kremami na włosach? Podzielcie się nimi koniecznie w komentarzach :).


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. śliczne kręciołki :)
    http://barbaraamaciejewska.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz kremowałam, ale efekt był mizerny, za to u Ciebie pięknie włoski wyglądają - gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem na włosy, pierwszy raz się z tym spotykam ;o A włosy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, mięciusie ;) fale.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie jacie jacie! Nie słyszałam o kremowaniu... Pewnie dlatego ze jak sama piszesz o tym ucichło i wszędzie widziałam o olejach. Ja dbam o włosy dopiero od miesiąca, na moim blogu własnie pierwsze podsumowanie... Chętnie wyprobuje nową metodę. Można używac jakiegokolwiek kremu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czas przygotować post teoretyczny na ten temat :D. Trzeba zwracać uwagę na skład danego kremu. Czyli czy ma masło shea, olejki, parafinę, czy cokolwiek, czego nasze włosy potrzebują i na którym miejscu w składzie są te składniki. Im wyżej (zaraz po wodzie/ aqua) tym jest ich więcej. Dobrze się sprawdza masło do ciała z Isany kakaowe. Krem nivea dla mnie jest świetny na końcówki.

      Usuń